Millaisia tilastoja Habbo keräsi vuonna 2022?
Tervetuloa 2023. Ennen kuin luomme odotuksia siitä, millainen on juuri alkanut vuosi, meidän tulee pitää mielessä kuluneen vuoden tosiasiat. Koska julkaisemme Habbo Statistics 2022:n.
Habbo Statistics -projekti esittää yhteenvedon kaikista käyttäjien vuonna 2022 tuottamista tietueista ensimmäisestä viimeiseen sekuntiin, myös niistä, jotka myöhemmin poistettiin pysyvästi. Tietoja verrataan prosentteina vuoden 2021 samaan ajanjaksoon kunkin hotellin paikallisen aikavyöhykkeen sisällä. Tämä arvostelu ei ota huomioon Habbo X:ää, hotellin NFT-versiota, joka on edelleen kehitteillä.
Näiden tilastojen, kuten myös aikaisempien vuosien, osalta on otettava huomioon, että aina ei ole mahdollista saada tarkkoja lukuja, koska tietueita ei löydy analysointihetkellä joko piilotettujen tai poistettujen vuoksi. Tietojen tarkkuus on kuitenkin yli 99 %.
Käyttäjät
Habbo toistaa laskevan trendin uusien avatarien rekisteröinnissä toisena peräkkäisenä vuonna. Vuonna 2022 Habbo.es oli ainoa, joka kasvoi nopeasti ja otti sen hotellin aseman, jossa rekisteröidään eniten uusia avatareita, kun taas Habbo.com.br sijoittui toiseksi, ensimmäistä kertaa alle miljoonan.
Kun kaikki yhdeksän yhteisöä lasketaan yhteen, vuonna 2022 oli 2 759 921 uutta avataria, mikä on 13,31 % vähemmän kuin vuonna 2021.
Hotelli | Yhteensä | Muutos % |
---|---|---|
![]() | 879 290 | ▼ 21.26 |
![]() | 53 512 | ▼ 16.97 |
![]() | 1 055 865 | ▲ 23.03 |
![]() | 19 932 | ▼ 16.29 |
![]() | 146 621 | ▼ 14.23 |
![]() | 47 035 | ▼ 24.73 |
![]() | 57 275 | ▼ 24.58 |
![]() | 98 249 | ▼ 25.22 |
![]() | 402 142 | ▼ 41.03 |
Jokainen Habbon käyttäjä voi rekisteröityä yhteen sähköpostiosoitteeseen, 50 avataria ja yksi henkilö voi rekisteröidä niin monta sähköpostia kuin haluaa Habboon. Kuten aiempina vuosina, käyttäjien luomista robottiavatareista on raportoitu paljon, pääasiassa Habbo.com.br- ja Habbo.es -sivustoilla.
Habbo.com.br

Habbo.de

Habbo.es

Habbo.fi

Habbo.fr

Habbo.it

Habbo.nl

Habbo.com.tr

Habbo.com

Ryhmät
Käyttäjät ostavat vähemmän ryhmiä vähintään 7 hotellissa. Vain Habbo.comissa ja Habbo.com.tr:ssä ostot lisääntyivät, tämä viimeinen merkittävin (25 %:n lisäys).
Kaikki hotellit laskettuna vuonna 2022 luotiin 54 334 uutta ryhmää, mikä on 9,4 % vähemmän kuin viime vuonna.
Hotelli | Yhteensä | Muutos % |
---|---|---|
![]() | 15 941 | ▼ 11.43 |
![]() | 1 664 | ▼ 28.39 |
![]() | 12 568 | ▼ 21.95 |
![]() | 748 | ▼ 1.7 |
![]() | 2 510 | ▼ 27.58 |
![]() | 1 124 | ▼ 21.61 |
![]() | 1 763 | ▼ 2 |
![]() | 6 733 | ▲ 25.99 |
![]() | 11 283 | ▲ 5.03 |
Vuodesta 2011 lähtien vain Habbo Clubin jäsenet ovat saaneet ostaa ryhmiä Habbosta. Ryhmämyynnissä sovellettavista alennuksista johtuen ei ole mahdollista tunnistaa, mitkä ryhmät hyötyivät alennuksesta, ja näin ollen maksettujen kolikoiden määrää ilmoitettujen ryhmien kokonaismäärästä.
Habbo.com.br

Habbo.de

Habbo.es

Habbo.fi

Habbo.fr

Habbo.it

Habbo.nl

Habbo.com.tr

Habbo.com

Huoneet
Jos rekisteröityneitä käyttäjiä on vähemmän, myös uusien huoneiden kokonaismäärä pienenee. On kuitenkin monia syitä, jotka voivat vaikuttaa uusien huoneiden rekisteriin, kuten aktiiviset käyttäjät tai ostetut huonepaketit. Yhdeksässä hotellissa käyttäjät loivat 2 805 396 uutishuonetta vain vuonna 2022, mikä on 27,89 % vähemmän kuin vuonna 2021
Hotelli | Yhteensä | Muutos % |
---|---|---|
![]() | 914 405 | ▼ 32.63 |
![]() | 72 306 | ▼ 27.98 |
![]() | 935 060 | ▼ 9.35 |
![]() | 32 763 | ▼ 26.47 |
![]() | 158 343 | ▼ 20.03 |
![]() | 70,590 | ▼ 17.49 |
![]() | 81 159 | ▼ 16.09 |
![]() | 157 442 | ▼ 29.82 |
![]() | 383,328 | ▼ 49.03 |
Habbo.com.br

Habbo.de

Habbo.es

Habbo.fi

Habbo.fr

Habbo.it

Habbo.nl

Habbo.com.br

Habbo.com

LDT:T
Korkeiden hintojen ja hyvin rajoitetun ajan ja määrän myyntiä leimaa Limited Edition Rares -sarjan ensimmäinen suuri uutinen kymmeneen vuoteen: huonekalujen lisäksi myydään nyt myös vaatteita. Sulaken strategia oli menestys, heti kun ensimmäinen harvinainen tässä muodossa myyty Angel Wings saavutti 100 % kaikkien hotellien myynnistä.
Vuonna 2022 markkinoille tuli 10 LTD:tä (sama määrä kuin viime vuonna), yhteensä 18545 tuotetta myynnissä. Näistä myytiin 11 957 kappaletta, jolloin myyntiprosentti oli 64,48 % (edellisenä vuonna 82,12 %). Käyttäjät käyttivät LTD:issä 8 002 500 kolikkoa, lisäksi 1 timantti jokaista 10 kolikkoa kohden valvontamaksuna petosten välttämiseksi myynnissä.
Hotelli | Myydyt tavarat | Kolikoita tuhlattu | Myynti (%) |
---|---|---|---|
![]() | 799 | 684 000 | 30.09 |
![]() | 1206 | 799 000 | 56.89 |
![]() | 2131 | 1 441 750 | 66.8 |
![]() | 407 | 266 250 | 76.07 |
![]() | 920 | 608 500 | 58.04 |
![]() | 892 | 593 750 | 83.86 |
![]() | 680 | 462 000 | 42.9 |
![]() | 1158 | 760 250 | 73.06 |
![]() | 3764 | 2 387 000 | 89.19 |
Habbo.com on edelleen myydyin hotelli. Habbo.de, jonka myynti oli historiallisesti hyvä, kasvanut 80 % vuodesta 2019, menetti toisen sijan Habbo.it:lle.

SnowStorm pelaajat
Vielä huhtikuussa 2021 SnowStorm oli yksi Habboon palaamista eniten kysytyistä ominaisuuksista, mutta tänään se on poissa ollakseen yksi suosituimmista toiminnoista.
Maailmanlaajuisesti Snowstormin keskimääräinen yleisö oli 1845 pelaajaa viikossa. Huippu oli 10. – 16. tammikuuta 2701 pelaajalla, kun taas huonoin ennätys oli 5. – 11. joulukuuta, 1282 pelaajalla. Prosentuaalisesti laskettuna pelaajien määrä laski 65 % vuoteen 2021 verrattuna.
Hotelli | Paras yleisö | Huonoin yleisö | Keskimääräiset pelaajat |
---|---|---|---|
![]() | 1214 | 508 | 720 |
![]() | 76 | 12 | 28 |
![]() | 736 | 333 | 486 |
![]() | 106 | 21 | 42 |
![]() | 205 | 9 | 49 |
![]() | 257 | 31 | 148 |
![]() | 100 | 10 | 43 |
![]() | 208 | 36 | 101 |
![]() | 344 | 84 | 219 |
Vuoden 2022 52 viikosta Habbo.com.br oli paras yleisö vuonna 51, kun taas Habbo.es oli paras yleisö 2.–8. toukokuuta. Habbo.de:llä oli huonoimmat arvosanat 27 viikon ajan, ja sitä seurasi Habbo.fr 10 viikossa.
Puhekupla julkaisi syyskuussa Twitterissä ketjun, jossa analysoitiin SnowStormista sen uudelleenjulkaisun jälkeen poimittuja tietoja. Tiedot osoittivat yleisömäärän asteittaista laskua vuodesta 2021 lähtien, ja äärimmäinen huippu oli vain ensi-iltaviikolla, jolloin läheiset luvut eivät koskaan toistuneet.
Lähde: Puhekupla.com